Çocuk Odaları için kişiye özel rüya resimler

Özlediğimde

Resim yaparım. İstanbul’u özlerken bir zamanlar, İstanbul’u anımsatan şeyleri çizerdim, silüetini, boğazdaki gemilerini, Kız Kulesini… Şimdi İtalya’yı özlüyorum ve Toscana’yı çiziyorum tüm manzaralı resimlerin kenarına, geri planına, yanına, yöresine…

Bu resmi atları ve İtalya’yı çok seven, akıllı ve tatlı biri için yaptım. Yaparken yaşadım yeniden o kırlarda, koştum, toplamaya kıyamadığım gelinciklere dokundum. Atın kuyruğunu hissettim, rüzgarın sesini duydum. Tepe kasabalarına yeniden hayran oldum, yapmaya çalıştıkça büyüdüm sanki, bir adım daha ileriye gidebildim mi diye düşündüm.

Canson Fontenay 30*40 cm kağıda Van Gogh ve Schmincke suluboyalar ile yapılmış olup fiyatı 180 liradır.

IMG_8941

Bir Cevap Yazın

