Çocuk Odaları için kişiye özel rüya resimler

Gezgin ve bilgin

Bir arkadaşım okumayı, gezmeyi ve bisiklete binmeyi çok seven kardeşine resim yapmamı istemişti. Kardeşi değişik ülkeler görmeyi, onlar hakkında okumayı ve Japonya’yı..özellikle de kiraz çiçeklerini çok ama çok seviyordu. Bunları dinlerken aklıma ilk gelen hayali çizdim ve gösterdiğimde “tam da bunu istemiştim” cevabını aldım.

Daha sonra daha da güzel bir şey oldu çünkü resmi hediye ettiğimiz tatlı insanın hayali gerçek oldu. Dünyada istediği herhangi bir ülkede akademik eğitim alma fırsatını kazandı ve çok mutlu etti bizi.Büyük ihtimalle de Japonya’ya gidecek ve kiraz çiçekleri rüzgarda uçuşurken pembe elbisesinin uçuşan etekleriyle gözlerini kapatıp bizim için güzel şeyler dileyecek.

Bu hikayeyle birlikte yeni bir motto doğdu “Hayal et, çizelim, gerçek olsun.

Bu resim bana da şans getirdi, çünkü o kadar çok beğenildi ki benzerinden 1 tane daha yaptım ve 1 tane de yapacağım.

Bu resmi poster olarak da bastırdım. Sanırım posterleri yavaş yavaş etsy dükkanıma eklemenin vakti geldi.

gezginkiz

image

Comments on: "Gezgin ve bilgin" (1)

  1. nurhayat said:

    Canım ne de güzel anlatmışın… Tekrar teşekkür ediyorum çok güzel bir resim oldu ve dediğin gibi çok güzel bir uğur getirdi.

Bir Cevap Yazın

