Çocuk Odaları için kişiye özel rüya resimler

Mutluluk paketi

Elimde sihirli bir değnek olsa herkesi mutlu yapardım diyordu küçük kız. Ne güzel bir amaç… Sonra düşündükçe mutluluğu sihirli değnek gibi bi imkansızlığa bağlamanın ne kadar dehşet olduğunu düşündüm. Yoksa bilinçaltında böyle mi saklamıştı mutluluğu?

Oysa ki mutluluk kolayca aktarılabilen bir his olmalıydı. Mesela bir paketin içine doldurulabilmeliydi kolayca. Resim yaparken içimden havalanan mavi kelebekleri göstersem belki mutluluğu da aktarabilirdim.

Ve böylece aşkla yaptığım resimleri mutluluk paketleriyle göndermeye başladım. İstedim ki paketi bile çok.çok mirlu etsin. Yıllarca resimleri imkansızlık vadilerinden yolladiğım için hayallerimi gerçekleştiremiyordum. Artık medeniyetteyim.

Bu mutlu paket Trabzon’a balerin olmak osteyen ve hayvanları çok seven küçük bir kıza hayallerini ve onun babasına huzurlu bir anın hayalini taşıdı.

image

image

Fiyat: 90 TL

image

Fiyat: 130 TL

Resimler 30×40 cm ebatinda Canson Fontenay  kağıda yapılmıştır.

Bir Cevap Yazın

