Çocuk Odaları için kişiye özel rüya resimler

 

3 kasım itibariyle Çocuk Odasına Resimler 4 yaşını dolduruyor. 4 yıllık serüvenin neresinden baksam başka bir macera ve keyif vardı. Bu yolculukta destekçim olan herkese çok ama çok teşekkür ederim.

Resimler, oğlum minicikken, ben parasız kalmış ne yapsam diye düşünürken, tek odalı bir misafirhanede doğdular. Her siparişle siparişi veren kişinin zengin dünyasından bir kaç renk alıp o hikayeyi keşfetmeye çalışmak, ilham beklemek, rüyalarda ne çizeceğimi görmek yolculuğumu değerli ve bereketli kıldı. Umarım daha uzun yıllar yürüyebilirim, sizlerle.

Çocuk Odasına Resimler, çocuklar için başlamıştı ama zamanla içindeki çocukla bağlantısı devam eden pek çok erişkine de resim yapma fırsatım oldu.

Aslında resimler geçmiş yolculuklarımın, yaşadığım kıtaların, gezdiğim ülkelerin hikayeleriyle bezeli. Detaylara baktığınızda hep görürsünüz o izleri. Kazandığı parayı sanata, gezmeye, görmeye, müzelere ve kitaplara akıtan bir çizerim ben. O yüzden hep izler taşıyacak çizdiklerim geçtiğim sokaklardan, bindiğim vapurlardan ve gördüğüm diyarlardan.

Bir yılı Türkiye’de ücra bir köşede, 3 yılı İtalya’nın muhteşem coğrafyasında geçmiş olan çizim serüvenimin 4. yılında Ankara’dayım. Artık resimlerimi kendim kargoya verebileceğim, elden ele teslim olmayacak… ki bu da gerçekten özenerek, severek paket yapmak demek benim için. Paketlerde kullanacağım etiketlerimi tasarladım, mühürümün siparişini verdim bile. Heyecanla bundan sonraki çalışmalarımın yolunu gözlüyor, adeta bir doğum sancısı çekiyorum. Sevincimi sizlerle paylaşmak için bir çekiliş yapmak istedim. Böylelikle doğum gününde hediye almayı değil vermeyi seven kalbimin sesine uygun hareket etmiş olacaktım.

—————-

Çekilişe katılmak için aşağıdaki adımları izlemeniz yeterli :

1. cocukodasinaresimler instagram hesabımı takip etmeniz

2. Çocuk Odasına Resimler facebook sayfamı beğenmeniz ve facebook profilinizde paylaşmanız (linki: https://www.facebook.com/pages/%C3%87ocuk-Odasina-Resimler/1481807648731874?hc_location=timeline)

3. En sevdiğiniz fincan veya kupanızın fotoğrafını #cocukodasinaresimlerdecekilisvar  (biraz uzun oldu özür dilerim) hashtagiyle instagramda paylaşmanız

 

* Çekilişe katılanlar listesini instagramdaki hashtagleri kullanarak oluşturacağım için hashtagi yazmayı lütfen ama lütfen atlamayınız.

 

* Çekilişimiz 9 kasım pazartesi günü yapılacak.

****************************************************

Çekilişin iki kazananı olacak.

Bir kişiye aşağıdaki resmi çerçevesiyle birlikte yollayacağım.

Başka bir arkadaşıma ise bu çerçeveye sığacak boyutta kişiye özel ilüstrasyon yapacağım. (ÇERÇEVESİZ)

****************************************************

cekilis1

cekilis2

Hepinize iyi şanslar.

 

Comments on: "4. yaş günü ve çekiliş heyecanı" (3)

  1. […] Şimdi başka bir hikayeye geçeceğim. Resimlerime. 4 yaşını dolduruyor Çocuk Odasına Resimlerim. Hatta bunu kutlamak için bir çekiliş düzenliyorum. DETAYLAR İÇİN TIK. […]

  2. Ben katıldım merakla bekliyorum :mrgreen:
    Sevgiler
    Gunesanne

  3. Ben katıldım heyacanla bekliyorum
    Sevgiler
    Gunesanne

Bir Cevap Yazın

