Çocuk Odaları için kişiye özel rüya resimler

Dönüş

Yeni Türkü dinlemeyi çok severim. Dönmek diye bir şarkıları vardır, bilir misiniz? Onca yollardan ve yıllardan sonrasında yazılmış bir şarkıdır. Yollar bize memleket der. Aşağıdaki kolajlarda yer alan resimlerimi de yollarda, otellerde, annemin evinde yaptım. 3 ay süren ülke değiştirme, taşınma macerasının düşleriydi onlar.

Italya’dan ayrılalı 3, Ankara’ya geleli 1.5, eve geçeli 1 ay oldu. Nihayet yerleşip çalışma düzenimi kurabiliyorum. Hiç bilmediğim bir şehre alışmaya çalışıyorum bir yandan, zorlanıyorum, yalnızımsıyım. Hepten yalnızım demeye de dilim varmıyor hatır soranlara haksızlık olur diye üzülüyorum.

Sözün özü Cocuk Odasına Resimler artık Ankara’dan yola çıkacak. Hatta kahve içmek isterseniz elden de teslim edebilirim resimlerimi. Burdayim artık, daha kolay olacak ulaştırmak.

Kişiye özel orijinal suluboya resim siparişi vermek icin cocukodasiresimleri@gmail.com adresine mail atmanız yeterli.

 PhotoGrid_1412974045025

PhotoGrid_1412973874237

PhotoGrid_1412974281823

IMG_20140822_113837

20140808_110830

Bir Cevap Yazın

