Çocuk Odaları için kişiye özel rüya resimler

Denizde safari

Mümkün olur mu dememeli. Hayallerin ucu bucağı yoktur. Sonsuzca hayaller kurabilirsek belki kurtulabiliriz özgürlüğü engelleyen zincirlerden. Eğer bir şey zihnimizde var olabiliyorsa, gerçekleşmesi de mümkündür. O yüzden çocuklara resim yaparken sınırları zorlamaya çalışıyorum. Bunu ne derece başardığım belirsiz olsa da bir hedefimin olması beni mutlu ediyor. Dünyayı sanat ve renkler kurtarabilir, dünyayı bu karanlıktan hayaller ve sevgi kurtarabilir. O yüzden, acı çektiğimde, üzüldüğümde veya hayal kırıklığı yaşadığımda neşeli ve rengarenk bir resim yapıyorum. Yani, karanlığa küfredeceğime gecenin karanlığında bir kandil yakıyorum. Yağını aşktan ve çalışma sevincinden katıyorum.

Bu resim safari hayvanlarını, denizi, ailesini ve yelkenlileri çok seven bir yakışıklı için yapıldı.

Her zamanki kağıda, her zamanki boyalarla ve canım İtalya’nın sularını kullanarak …Image

Fiyatı: 85 TL

 

Bir Cevap Yazın

