Çocuk Odaları için kişiye özel rüya resimler

Kafes

Aslında burdayım ve çalışıyorum. Yani evet, hala resim yapıyorum. Instagramda @cocukodasinaresimler diye aratınca çıkıyorum hatta :))

Geçtiğimiz aylarda kafeslere, bilhassa beyaz kafeslere bir düşkünlük peydah oldu bende. Herhalde 30 yaşını geçince böyle bir moda giriyoruz. Shabby chic dedikleri hafiften romantik, hafif salaş tarzın da olmazsa olmazı boş bir kafes. Sonra düşündükçe kafesin evde bulundurmak için ne kadar tehlikeli ama bir o kadar da anlamlı olduğunu fark ettim. eve bir kafes koyarsam o kafes beni yutabilir, eve çivileyebilir ve sonsuza dek sürecek bir hapis yaşatabilirdi. Öyle miydi?? Pek bilemeden bir kafes çiziverdim, istemeden. Benimki biraz hayal aleminde, boşlukta, renkli bulutların arasında kaldı. Hiç bir yere oturtamadığım bir kafesti; kuşları da saldım, gittiler.

 

25*18 cm Canson Montval 300 gr/m2 kağıda , Windsor Newton suluboyalar ile çalışıldı.

Fiyatı 35 TL. SAHİPSİZ.

 

kafes_disi

 

Resmi almak için cocukodasiresimleri@gmail.com adresine mail atmanız yeterlidir.

Bir Cevap Yazın

