Çocuk Odaları için kişiye özel rüya resimler

Huzur desem

İtalya’da zaman yavaş akar, kimsenin acelesi yoktur bizlerden başka. Genel bir rahatlık hakim, genel bir huzur.

Kapı önlerinde genelde yaşlılar oturur ama sarı elbisesiyle genç ve tatlı bir kız da çok yakışırdı, olsaydı. Hiç görmedim kendisini buralarda, belki de Sicilya’ya gitmiştir. Eğer oradaysa bisikletini nereden aldığını mutlaka soracağım. Gülmeyin 🙂 Binemiyorum, inemiyorum ama sürebiliyorum, vallahi 🙂

 

Romantik

 

Fiyat: 55 TL

SATILDI (Resmi yollamadan evvel profesyonel makinayla fotoğraf çekmeyi akıl edemediğim için instagram fotoğraflarından kolaj hazırladım)

 

Benzerlerini sipariş etmek için cocukodasiresimleri@gmail.com adresine mail atabilirsiniz.

 

Comments on: "Huzur desem" (2)

  1. Deniz Hartley said:

    Ya sen tatli kalbi guzel bir insansin resimlerine bayildim hepsi harika harika sevgiler ingiltereden

    • Çok teşekkür ederim, nasıl utandım. Sevgiler İngiltere’ye. Londra’yı çok seviyorum.

Bir Cevap Yazın

