Çocuk Odaları için kişiye özel rüya resimler

Masalca

Bu sene istediğim hızda çalışamıyorum, üzülüyorum. Çok fazla hastalandık, sırayla, uzun uzun… Bazı bazı yolculuklar çıktı, bazen de başka koştırmacalar. Yine de aklıma bir resim düşer düşmez uykusuz kalarak da olsa bitiriyorum. Sonra sahibine ulaşınca öyle mutlu, öyle mutlu oluyorum ki 🙂

Bazen keşke gezdiğim, gördüğüm, etkilendiğim herşeyi aynı anda aktarabilsem istiyorum kağıda. Olsa keşke. Hatta keşke tek işim bu olsa 🙂

300 gr/m2 lik Canson Montval kağıda Van Gogh suluboyalar, Derwent aquarell kalemler ve renkli çizim kalemleri kullanılarak çalışıldı. Boyut (yaklaşık) 30 *30

Fiyat= 100 TL (SATILDI)

masalca

Bir Cevap Yazın

