Çocuk Odaları için kişiye özel rüya resimler

Çınar’ın safarisi

Bir yıl kadar ara verdikten sonra yeniden resimlerin yazılarını eklemeye başladığım için çok mutluyum. Bu bir senelik arada aslında resim yapmaya devam ettim ama bu resimler başka bir şeye dönüşmek için yapılıyordu ve paylaşamadım.

Sonunda tüm koşullar yeniden lehime döndü ve oğlumun okula başlamasıyla birlikte kişisel siparişlerle ilgilenecek kadar vaktim oldu. Kişisel siparişlerin ilkini Çınar için çizdim, boyadım.

Çınar, çok sevdiğim bir arkadaşımın oğlu. Dinazorları, vahşi hayvanları, balina ve köpekbalıklarını çok seviyor. Yeşil renk ona çok yakışıyor. Onun odası için bir safari görüntüsü çizdim. Kendisi bir balondan izliyor hayallerini.

300 gr/m2 Canson Montval kağıda Winsor Newton ve Van Gogh suluboyalar ile çalışıldı.

Çerçeveli fotoğrafını gönderen sevgili Başak’a tekrar tekrar çok teşekkürler.

cinar_blog

 

Fiyat: 80 TL

Comments on: "Çınar’ın safarisi" (2)

  1. Başak Çelik said:

    Umarım bu yorumum bu sefer yerine ulaşacak 🙂

    Kübra’cım, tekrar ve yeniden ve defalarca ellerine sağlık! Oğlum için muhteşem bir hatıra oldu. Bakıp bakıp hikayeler anlatıyoruz. Odasını şenlendirdi, renklendirdi! Her gören bir defa daha bakıyor! Resmimizi çoook seviyoruz!!!!

    Kocaman öpüyoruz seni ve sevgili kıvırcığını!!!!!

    • Başakcım bu ne hız:)) Yazıyı yayınlar yayınlamaz yorumun geldi. Ben teşekkür ederim beğenip değer verdiğiniz, hala resim yapacak isteği canlı tutmamı sağladığınız için.

Bir Cevap Yazın

