Çocuk Odaları için kişiye özel rüya resimler

Aşkın masal hali

Bu sefer bir evlat için değil bir sevgili için resim yaptım. Bu sevgili o kadar güzel ve o kadar çok seviliyordu ki aşklarının hikayesini resmederek doğum gününe yetiştirmeliydim.

İkisi birbirine ayna olan iki insanın hikayesini dişi kuştan dinledim. Onun istediği tüm detayları, projektörden duvara yansıyan cevizleri, aşklarının gücünü simgeleyen ve aralarında büyümüş bonzaiyi, gramofonu, bağlamayı, stetoskobu, gülümseyen kapalı tencereyi olması gerektiğini hissettiğim şekilde kağıda aktardım. Sonra geldi benim detaylarım. Kütüphane, kitaplar, kedicik, puflar, koltuk vs vs…

Umarım aşkları sonsuza dek sürer ve umarım resmim her an ve her an mutluluklarına şahitlik eder.

Boyut: 35 cm*50 cm Canson Montval 300 gr/m2 suluboya kağıdı

Derwent suluboya kalemleri ve Winsor Newton suluboyalar kullanılarak yapıldı.

 

Bir Cevap Yazın

