Çocuk Odaları için kişiye özel rüya resimler

Alternatif Anne severek takip ettiğim bir e-dergi. Pek çok şey öğrendiğim ve okurken  ortak duyguları yaşadığımı fark edip a-ha dediğim bir dergi. Geçtiğimiz haftalarda Alternatif Anne yazarlarından Özlem 3 girişimci anneyle röportaj yapmak istediğini söyledi. Ben, tiryakianne ve Nurturia’dan tanıdığımız butik pastacı Ayşin.

Röportajın bu kadar çabuk yayınlanacağını hiç düşünmemiştim. Gezgin halimde bu işe çok sevindim. Okumak isterseniz BURAYA tıklamanız yeterli.

Ek bir bilgi vermek istiyorum. Ağustos başında İtalya’ya taşınıyorum ve yerleşene kadar 1-2 ay süre ile mola vereceğim ama sonrasında Çocuk Odasına Resimler yaşamaya devam edecek. Kargo ücretini ödeyerek resimlerimi yollamaya devam edeceğim. Böyle de bir durum söz konusu.

Comments on: "Çocuk Odasına Resimler Alternatif Anne’de" (1)

  1. Resimlerine bayiliyorum. Roportajda cok guzel olmus.

Bir Cevap Yazın

