Çocuk Odaları için kişiye özel rüya resimler

Annesi “Lara” dedi, “su perisi” demek. Bir peri kızı çizebilir misin?

Ah! Çizerim tabi. O kadar da severek çizdim, boyadım ki…

Henüz yola çıkmadı, bir kaç gün dolabımın üstünde duracak. Baktıkça soracağım, “yanında bana da yer var mı? ” diye…

Canson Montval 300 gr/m2 suluboya kağıdına,

Van Gogh suluboyaları ve Derwent suluboya kalemleri ile çalışıldı.

Boyut: 25cm*35 cm

50 TL (SATILDI)

Comments on: "Su perisi! Su perisi! Yanında bana da yer var mı?" (3)

  1. anne café said:

    bana da yer açın:)

  2. özden said:

    köşedeki uğur böceğinin renkleri nasıl canlı, diğer objelerden farklı olarak.

Bir Cevap Yazın

