Çocuk Odaları için kişiye özel rüya resimler

Mutfak eşyalarını sevmeyen var mıdır? Rengarenk seramikler, zarif porselenler çoğumuzun tüketim hayallerini süsler. Ben, açıkçası, porselenleri seyretmeyi ve onları almamak için kendimi tutmayı çok severim. Alamadıklarımı, ya da bulamadıklarımı da resmederim.

Geçen haftanın sakinliği bu resimle noktalandı. Bu hafta kesinlikle sakin değil. Mail kutum bekleyen resimlerin hayalleriyle dolu artık. Oğlum öğle uykularını kısalttı, sanırım sabah 6da kalkıp çalışmaya başlayacağım artık. Bu resim benim için çok özel oldu, satmayı düşünmüyorum. Seyirlik olsun, fikir versin diyerek buraya koyuyorum.

Comments on: "Sıcak bir çay gibisi var mı?" (4)

  1. çok güzel!

  2. humeyra said:

    yaa süpersiniz!hayalimde hep suluboya resim yapmak var,,insana hoplama zıplama isteği veriyor resimleriniz..en azından bana:)normalde tezhib yapıyorum,,elimde suluboyalar var,w.newton ve st.petersburg marka..incecik fırcalarla minicik boyalar kullandığımız için öylece duruyorlar.elime alsam fırçayı bi desen hazırlasam,,,?ama nedir bu işin püf noktası?sizce bu boyalar uygun mu?bir de suluboya kalemi nedir?daha çok yazasım var,çok sorasım var:)
    ellerinize sağlık,mutlu resimler:)

    • Sevgili Hümeyra,
      Çok sevindim hoplama zıplama isteği verdiğime. Yaparken ben de hoplayıp zıplıyorum ondan mı acaba?

      Tezhip konusunda hiç bir bilgim yok açıkçası. Teknikleri kıyaslayamam. Ben de uzun zaman yağlıboya ile çalıştıktan sonra bebeğim olunca suluboyaya başladım. Yağlıboya aşırı derecede toksik olunca, mecburiyetten. 1 sene kadar alışma süresi yaşadık suluboyayla. Tekniği zor biraz ve ben tam anlamıyla hakim değilim tekniğe. Elindeki boyalardan W.newton oldukça iyidir. Diğerini pek bilmiyorum. W. Newton benim de kullandıklarım arasında.

      Suluboya kalemi görünüş olarak bildiğimiz kuruboya. Onunla istediğin tonlamayla boyama yaptıktan sonra ıslattığın fırçayla üzerinden geçtiğinde boya çözülüyor. Suluboya etkisi veriyor. Suluboyayı bazı alanlarda oldukça bulutsu ve zaptedilmez bulduğumdan o alanlarda suluboya kalemiyle boyama yapıyorum.

      Suluboya konusunda youtubeda watercolor painting olarak aratırsan eğitici güzel videolar var. En önemli nokta başlangıçta kaliteli boya ve kaliteli kağıt kullanmak. Sonrasında fırça vuruşları, tutuşu önemli. Rengin açıklığını koyuluğunu içine eklediğin su miktarı belirlediği için deneyerek, sürekli yaparak gelişebiliyorum. Sürekli çalışma gerektiriyor ama harika bence. Çok zevk alıyorum.

      sen de çok çok yaz, çok çok sor. Hepsini cevaplayamam sanırım ama beraber öğreniriz.:)

      Mutlu, renkli günler dilerim. Çok sağol!

Bir Cevap Yazın

