Çocuk Odaları için kişiye özel rüya resimler

Merhaba,

Kendimi bildim bileli resim yaparım. Renkler hep hayatımın içinde, her yerinde…

Bebeğimle birlikte resimlerin ve renklerin sıçradığı alanlar genişledi. Hayalim başka başka okyanusları da dolaştı. Neler gördüm neler?

Doğum günlerinde arkadaşlarımın bebekleri ve çocukları için küçük resimler hazırlarken bunu büyütmeye karar verdim.

Bir yandan da çocuklara kitap çizmeye başladım.

“Çocuk odalarına resimler” bir annenin kendine iş kurma macerası aynı zamanda.

Ve ulaşabildiği tüm çocukların yüzüne kocaman bir gülüş, kalplerine sıcacık bir neşe akıtma hevesi, heyecanı.

Çocuklara değişik, o çocuğa özel, başka hiç kimseden bulunmayacak bir doğum günü hediyesi götürmek isterseniz burdayım.

Marifet iltifata tâbidir derler. İltifat göstermeniz ümidiyle.

k.i.s.d.

EKLEME:

Fiyatlarla ilgili çok soru geldi. Kısa kısa buraya yazacağım, internet bağlantısı bugünlerde çok yavaş. Hızlanınca her resim için ayrı bir başlık açarak bilgi vermeyi planlıyorum.

NAR YİYEN AHTAPOT (A5 boyutunda): 25 TL (SATILDI)

KUYRUKLU YILDIZDA (A5 boyutunda): 30 TL (SATILDI)

ŞAŞKIN ZÜRAFA (A5 boyutunda): 20 TL

UĞUR BÖCÜSÜ (A5 boyutunda): 35 TL

HEDİYE VOSVOS (A5 boyutunda): 40 TL

Comments on: "Çocuk odaları için resim yapıyorum ben" (5)

  1. Hepsi çok güzelmiş, ellerinize sağlık, aklımızda olsun, hoş bir hediye olur :))

  2. Hepsine bayildim…kizim azicik daha buyuse de ben de ozel bir resim yaptirsam diye gecirdim icimden. Ilk firsatta blogumda bahsedecegim.
    Basarilar!!!
    J.

Bir Cevap Yazın

